Selasa, 7 Januari 2014

PENYELESAIAN BERAT BADAN DAN MASALAH KULIT



  SET SLIMING
                                       Photo: saya telah mengalami perbezaan sejak menggunakan shaklee... setelah 4 bulan pengambilan :-
*Kulit lebih cerah dan muda...
*Berat badan berkurangan....
*lebih yakin...
*lebih bertenaga

Ingin berkongsi???
Whatsapp @ sms saya...0199308157
pm saya di sayanghealthcare

Berat meningkat 10kg setiap kali melahirkan anak.....

Peningkatan usia bertambah setiap tahun....tidak begitu merunsingkan...mmng itu adalah realitikan.... semakin berusia kita semakin matang...tapi yang merungsingkan saya...setiap tahun bukan saja usia...berat badan pun sentiasa meningkat...bagus suami jaga isterikan....

Sebelum kawin berat saya cuma 39-40 kg sahaja....masa tu saya menghadapi masalah kekurangan berat badan...sebut je apa yang bole menaikkan berat badan semua saya tibai....fuhhhh susah betul....

Selepas kawin dan melahirkan anak pertama....alhamdulllah...saya mendapat  berat yang ideal...peningkatan 10 kg berat saya mmng menyeronokkan.....50-51 kg...mmng sesuai dengan ketinggian saya...

Selepas melahirkan anak kedua saya mula risau...berat saya meningkat 10-15kg lagi....kekal dah tak bole turun lagi.....dari 50-51 kg meningkat ke 60-65 kg.....terpaksa mndapakkan nasihat dr utk mengandung lagi..dan di nasihatkan untu turunkan berat badan....saya terpaksa bekerja keras menurunkan berat badan... berat turun dan saya di sahkan mengandung....selepas bersalin anak ke 3...berat saya meningkat lagi sebanyak 10 kg....aduh....dari 65kg berat saya meningkat ke angka 75 kg.....saya di sahkan tidak bole mengandung kerana ada masalah pada rahim......oleh kerana saya bersalin melalui pembedahan dan masalah rahim saya tidak bole makan jamu,ubat2 traditional dan berbengkung dalam tempoh yang agak lama....

berat saya meningkat sehingga 78kg....adoi...bawa badan sangat berat...bisa betis...sakit kaki...sangat menyiksakan....bentuk badan sangat tidak menyedapkan mata memandang....selepas 2 tahun saya mula mencari2 produk untuk mengatasi masalah saya...macam2 saya cuba....bukan saja berat badan..kulit kusam...muka di penuhi jeragat...perut seperti orang mengandung....

Tahun 2012 sebulan sebelum puasa saya ternampak bungkusan shaklee kawan saya di pejabat yang baru di terima...bermula dari hari itu saya mula mencari maklumat tentang produk ini....Saya mencari suplement yang dapat membantu masalah saya tapi saya tidak mahu kesan dalam masa yang singkat....YESSSSS saya dah jumpa...

BAGAIMANA SET DIET SHAKLEE TELAH MENGEMBALIKAN KEYAKINAN SAYA...

Bermula sebulan sebelum puasa saya mula mengambil SET DIET SHAKLEE...Alfalfa,Omega,Herb lax dan ESP....dengan bimbingan sifoo saya TUTY RAHIZA....Alhamdulillah...w/pun tidak mengharap kesan dalam jangka masa yang singkat...berat badan saya telah turun sebanyak 7 kg  dari 78kg ke 71kg....Penurunan berat badan saya,perubahan bentuk badan dan kulit saya mula menjadi perhatian kawan2 saya.....Kini telah terbukti....saya bukan saja dapat mengurangkan berat badan,saya juga dapat kulit yang lebih halus,jeragat semakin berkurangan malahan saya juga dapat menambah pendapatan kerana saya menjadi testimoni kepada rakan2 dan pelanggan.....W/pun masih belum mendapat berat badan yang ideal...kini saya masih berusaha......LEMAK TERKUMPUL HAMPIR 20TAHUN MUSTAHIL DAPAT BUANG DALAM TEMPOH YANG SINGKAT....

saya telah mengalami perbezaan sejak menggunakan shaklee... setelah 4 bulan pengambilan :-
*Kulit lebih cerah dan muda...
*Berat badan berkurangan....
*lebih yakin...
*lebih bertenaga


SET SLIMING ASAS

Terdiri daripada:-

1) Lecithin 2) Alfalfa 3) Herb Lax 

Fungsi setiap satu produk adalah:-

1) Lecithin -Sebagai pemecah lemak dalam badan kerana ia berupaya
* Untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids).
* Memecah serta mencairkan lemak termasuklah kolestrol.
* Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL).
* Membantu kawal paras triglycerides.
* Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak pada salur darah 2) Alfalfa - 

2) ALFALFA - Sebagai sumber fiber untuk mengangkut lemak keluar dari badan

* Boleh membantu kerana ia adalah fiber
* Mengandungi lebih 40 zat nutrien
* Meransangkan penyerapan nutrien dalam badan
* Awas! Krisis pemulihan adalah tinggi jika makan banyak - perlu minum air yang banyak
3) Herb-lax - untuk mencuci dan meningkatkan fungsi usus


* Bukan julap seperti yang biasa dalam pasaran.
* Amalkan sekali seminggu, pada hujung minggu.
* Membuat pembersihan usus dengan sangat lancar dengan syarat banyak makan buah dan minum air masak.
Kenapa perlu herb lax?

Rata-rata penyakit kita berpunca dari sistem perkumuhan kolon yang tidak sempurna. Di sanalah tempat membiaknya bakteria2 dan memang dikatakan perut adalah rumah sakit. Ia memang membantu membersihkan kolon dan memang rasa selesa perut selepas itu. Maka pembersihan usus seminggu sekali melalui Herb Lax sangat membantu mendapatkan kesihatan yang baik.

Itulah set slimming asas. Untuk dapatkan kesan yang optimum, dinasihatkan untuk meminum air kosong 3 liter sehari dan makan buah-buahan sekurang-kurangnya 2-3 potong...

CHINCH MILK - Membantu membina otot


Cara sihat berdiet bersama chinch shake mix SHAKLEE

Bila dengar nama Shaklee, pastinya orang akan kaitkan dengan vitamin dan suplemen. Namun, pasti ramai yang tidak tahu bahawa Shaklee juga mempunyai produk istimewa yang membantu dalam pengurusan berat badan.

Produk istimewa ini ialah dalam rangkaian Shaklee Cinch. Ada Cinch Shake Mix
(Perisa Vanilla, Cafe Latte dan Chocolate), serta Cinch Energy Tea Mix
.








Fb: sayanghealthcare— with Pekan Bandar DiRaja.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Pertanyaan :
Hubungi kami di vitaminsayang@gmail.com atau TELEFON 019 930 8157 (k. Siti sayang) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE Facebook SayangHealthCare untuk mendapatkan TIPS KESIHATAN terkini darippada kami !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...