Ahad, 12 Januari 2014

SAYA DAN SHAKLEE..

BAGAIMANA SAYA JATUH CINTA KE DUNIA SHAKLEE....

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi...saya telah di perkenalkan dengan shaklee bukan saja kesihatan dapat di pelihara malahan saya juga dapat menambah pendapatan bulanan...wow....sangat mengujakan...sebagai seorang wanita yang berkerjaya pendapatan bulanan saya dpt di gandakan...satu anugerah yang tidak ternilai....jika dulu saya hanya mendapat gaji cuma di hujung bulan alhamdulillah kini shaklee telah menambah pendapatan saya...bukan tambahan di hujung bulan tetapi pertengahan bulan ..

Saya mengenali Shaklee sudah lebih 20 tahun.....ketika itu saya masih seorang remaja....saya mempunyai keluarga yang besar dan sangat rapat antara satu sama lain...setiap kali cuti kami akan berkumpul di rumah nenek di kampung....ketika itu maklumlah masih remaja kulit masih tegang dan gebu...hmmmm...tak pernah terfikir tentang vitamin...

tapi sehingga kini saya masih terbayang-bayang bapa saudara saya bila balik kampung pasti ada sebuah bakul yang terisi botol-botol kaca bewarna coklat....pada waktu itu yang saya tau bapa saudara saya memang suka makan vitamin....tak pernah bertanya vitamin apakah itu....

sehinggalah saya berkahwin dan bersalin anak pertama...bersalin secara pembedahan....bapa saudara saya kenalkan saya dengan vit dalam botol bewarna coklat yang tertera SHAKLEE. Alfalfa,vit e,calsium (kini osteometric) dan vit c....alhamdulilah selepas pantang saya tidak mengalami masalah malahan sihat sprti sebelum bersalin..luka sembuh sepenuhnya.....

selepas pantang saya cuma menghabiskan vit2 tersebut dan tidak lagi berminat utk meneruskannya....ha2 kenapa ya....pada saya vitamin2 ini sangat mahal dan saya tak mampu.....
bapa saudara saya masih lagi dengan vitamin2nya..kesana dan kemari sehingga kini......

Selepas 20 tahun berlalu.......usia semakin meningkat.....awal 40an mulalah fasa berulang ke hospital utk mendapatkan perkhidmatan kesihatan....... tapi ini bukan berlaku pada saya..... ehemehem..orang di sebelah saya....sudah mula berkenalan dengan GOUT,DARAH TINGGI,dan rambut yang dulu tebal sudah mula menampakkan kulit kepala...he3...saya???..kulit mula kusam...badan mula naik 1x ganda...hmmmm

Sangat risau...bila nak kemana2 orang sebelah penat...xboleh jalan...sering di serang gout dan perlu mc setiap bulan....saya mula membandingkan bapa saudara saya yang kini telah berusia 60an...jauh beza kesihatan dia dengan suami saya...huh...rupa2nya sudah lebih 30 tahun menggunakan suplement yang bernama SHAKLEE....60an tapi seperti awal 50an...pemeriksaan dr tiada 1 penyakit pun berkaitan sprt individu yang sebaya dengannya.....

AHAMDULILLAH....kini selepas HAMPIR 2 tahun menggunakan shaklee ..... kesihatan suami saya mula pulih..... kulit sya mula melalui fasa perubahan.....berat badan semakin menurun...yang penting...RM...Rm...RM...bertambah-tambah.....


ESP,COLLAGEN,VIT C Dan VIT E  membantu memulihkan kulit saya...

SET KULIT CANTIK DA MULUS
SET DIET membantu menurunkan berat badan saya.....


Bagaimana menjana pendapatan bersama GROUP KAMI



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Pertanyaan :
Hubungi kami di vitaminsayang@gmail.com atau TELEFON 019 930 8157 (k. Siti sayang) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE Facebook SayangHealthCare untuk mendapatkan TIPS KESIHATAN terkini daripada kami !!!!

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...