Isnin, 14 Oktober 2013

set berpantang

set berpantang
   

, set ini terdiri daripada 4 jenis vitamin iaitu vitalea with iron, b-complex, Vitamin C dan juga Zinc. Setiap satu memainkan peranan penting untuk membaikpulih kesihatan ibu bersalin. Jangan lupa yea, kita hilang banyak darah semasa bersalin.

Vitalea with Iron : mengandungi multivitamin dan mineral untuk menutup lubang-lubang nutrisi yang kurang daripada pemakanan. Tambahan iron diperlukan untuk mengekalkan hemoglobin level selepas kehilangan darah.

B-complex : memberikan tenaga serta bertindak sebagai anti-stress. Insya Allah dapat membantu mengurangkan risiko meroyan.

Vitamin C : meningkatkan antibody badan ibu serta vitamin C penting untuk penghasilan kolagen bagi mencantumkan balik luka jahitan.

Zinc : bertindak seperti ikan haruan yang membaik pulih luka daripada dalaman. Kekurangan zinc adalah punca kepada masalah rambut gugur.

Kami juga menggalakkan pengambilan product OsteMatrix dan Energizing Soy Protein (ESP).

OsteMatrix : Sumber kalsium dan magnesium yang membantu mengendurkan otot badan bagi memberi keselesaan pada tubuh ibu. Ianya juga dapat membantu masalah sembelit yang sering dialami ibu baru bersalin ( Sayalah salah seorangnya)

ESP : sumber protein bagi membantu memberi tenaga serta mempercepatkan penghasilan susu badan apabila konsep asas penyusuan : supply vs demand dipenuhi.

Apa yang istimewa dengan set berpantang Euphoria ini?
1.     Anda boleh mengambilnya sebaik sahaja bersalin samada secara normal ataupun pembedahan.
2.  Jika anak anda mengalami jaundice ( kuning), anda masih boleh mengamalkannya seperti biasa.**
3. Set ini terdiri daripada supplement semulajadi. Oleh itu, anda boleh meneruskan pengambilannya walaupun setelah habis tempoh berpantang.
4.    Selamat untuk ibu yang bercadang untuk menyusukan anak mereka kerana bukan sekadar memberikan kecergasan kepada tubuh si ibu malah bayi juga mendapat khasiat.**

Perhatian :
Set ini boleh diambil bersama-sama dengan jamu cuma anda perlu jarakkan masa pengambilan dalam sejam.

kredit: http://www.mychibibox.com:

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Pertanyaan :
Hubungi kami di vitaminsayang@gmail.com atau TELEFON 019 930 8157 ( Siti ) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE Facebook SayangHealthCare untuk mendapatkan TIPS KESIHATAN terkini darippada kami !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...