Jumaat, 13 Disember 2013

LECITHIN DAN HERBLAX - SET UNTUK KURUS

TAHUKAH ANDA?

Hampir 30% rakyat Malaysia mengalami maslaah obesiti yang serius? Jumlah ini dijangka akan meningkat dari setahun ke setahun jika mereka masih mengamalkan gaya hidup tidak sihat. Selain daripada kurang melakukan aktiviti fizikal, rakyat Malaysia sekarang lebih gemar untuk berehat-rehat di hadapan televisyen atau penggunaan medium sosial yang lain dari pagi sampai malam. Oleh itu, langkah berjaga-jaga perlu diambil bagi mengatasi masalah ini.

Semakin ramai yang berminat untuk dapatkan set kurus shaklee memandangkan kesannya tidak terlalu drastik dan memudaratkan. Untuk pengetahuan anda, set ini terdiri daripada 2 jenis suplimen iaitu Lecithin dan Herblax. Jangan risau kerana anda tidak perlu berulang alik ke tandas selepas mengamalkan set ini.

Di sini saya memberikan sedikit penerangan mengenai set kurus shaklee ini.
Ia bertindak sebagai pemecah lemak dan pembersih salur darah. Lecithin juga bertindak sebagai pelembut najis yang berkesan dimana ia akan melembabkan usus dan memecahkan toksin di dalam usus.


Herblax  membantu membersihkan najis yang tersekat dan membuang segala lemak yang telah dibakar. Ia bertindak merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh.Herblax juga membantu untuk mengempiskan perut anda.

Kedua-dua produk ini sangat berkesan untuk mereka yang tercari-cari produk untuk kurus dan ramping.

Jika anda berminat untuk dapatkan set kurus shaklee ini, boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma.

** Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Pertanyaan :
Hubungi kami di vitaminsayang@gmail.com atau TELEFON, WHATSAPP @ WECHAT  PADA NOMBOR BERIKUT 019 930 8157 ( Siti ) untuk maklumat lanjut. Jangan lupa LIKE Facebook SayangHealthCare untuk mendapatkan TIPS KESIHATAN terkini daripada kami !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...